14 april 2023 Finesterra

14 april 2023 - Fisterra, Spanje

Vandaag een kleine dag, we wilden alleen even naar Faro gaan. Faro is het eindpunt van de Camino, de meeste pelgrims die ook naar Finesterra gaan wandelen hier ook naar toe, dus wij ook.

Alleen wij hadden de “pech” dat het vanmorgen heel erg mistig was en dat we nauwelijks iets konden zien van de zee en omgeving, op de weg terug brak de lucht wel een beetje maar toch nog niet zo veel dat we door de bossen terug konden gaan, hier in de bossen is nl het uitzicht naar de zee nog veel mooier maar wanneer je dan alleen in de wolken loopt is er niets an.

Terug in onze albergue genieten we van onze rust, doen alles piano aan en hebben alleen eten gekocht zodat we vanavond hier toch zelf ons potje kunnen klaar maken.

Morgen naar Muxia, dat is definitief het einde van onze Camino, daarna terug naar SdC en daar blijven we nog een paar dagen om op woensdag met de trein naar Pamplona te reizen.

Ook wat betreft de verslagen nemen we ff rust, we melden ons weer wanneer er weer wat te zeggen valt want we gaan nu een paar dagen de toerist uit hangen, trouwens we kunnen alleen maar kijken en kijken en kopen niets want dat moet wel in de rugzak passen.

wordt vervolgd dus:

1. Gerard:
    14 april 2023
    Elly en Hans, wij hebben genoten van jullie toch en fijn dat we “mee mochten wandelen” . Wij zien ons in augustus in Roncesvalles bij de overdracht. Groeten uit een warm Gran Canaria.
    Marietje en Gerard
  2. Ans Zonneveld:
    14 april 2023
    Prachtige foto's ondanks de mist, zeer herkenbaar. Welverdiend om nu relaxed de toerist uit te dragen. Geniet er van, er is veel moois te zien in SdC. Bedankt voor de verslagen en mooi foto's.
  3. 14 april 2023
    Genoten van jullie reisverslag. Goede reis terug vanuit Nijverdal. Liefs Wim en Joke
  4. Theo en José te Lintelo:
    14 april 2023
    Wij hebben ook genoten van jullie reisverslag. Nog mooie dagen daar en een goede reis terug.
    Groet Theo en José