12 maart 2020 extra update

13 maart 2020 - Almelo, Nederland

Ja, jullie lezen het goed, een extra update.

Vanmiddag heb ik besloten om mijn wandeltocht uit te stellen, heb er lang over nagedacht en het heeft mij wel goed bezig gehouden.

De reden is natuurlijk de Coronavirus waar de hele wereld over praat en maatregelen tegen nemen. Ook op mijn weg zijn er maatregelen genomen, zo heb ik vandaag al 3 afzeggingen gehad van de hostel, (2x) en van het Klooster in Borken waar ik al had gereserveerd dat ze gaan sluiten en niemand opnemen.  Een rondje bellen leerde mij dat het vinden van een slaapplek extra moeilijk wordt.

Ook ik moet de maatschappelijke verantwoording nemen en heb dus besloten om de tocht uit te stellen, misschien ga ik dit jaar nog wel een gedeelte wandelen maar alles is nu onzeker geworden.

Allemaal ontzettend bedankt voor alle leuke en fijne reactie’s die jullie mij hebben gegeven en ik zal via dit medium jullie op de hoogte houden van wat er gaat gebeuren.

groetn uut Almelo

3. Lies:
    Doe je goed kerel.
  4. Bert Vlaskamp:
    13 maart 2020
    Ik denk dat je een goed en verstandig besluit hebt genomen! Rome blijft nog wel even liggen!
  5. Hanny:
    13 maart 2020
    Heel jammer Hans maar heel wijs besluit in deze tijd. Rome loopt niet weg. Groetjes Hanny🌺
  6. Bert:
    Verstandig
  7. Anita:
    Heel verstandig Hans!
  8. René Heinrichs:
    13 maart 2020
    Heel wijs Hans. De weg blijft wel liggen. Wij moeten echter eerst recht op blijven staan met de anderen. Thuisfront zal wel content zijn. See you later.
  9. Ans Zonneveld:
    Dag Hans,

helaas.......................wijs.......wel een domper daar je er lang naar uit kijkt. Ook hier zijn de plannen danig gewijzigd.......................De weg wacht.......
  10. Maud:
    14 maart 2020
    Hans, eindelijk jouw blog gevonden om te kijken of je daadwerkelijk naar Rome vertrokken was. Gelukkig niet! Verstandig besluit ook wel moeilijk denk ik, om te nemen.
    Ongetwijfeld zal je hem nog wel een keer lopen.
    Groet