27 februari 2020 Almelo

28 februari 2020 - Almelo, Nederland

Het wordt weer eens tijd om mijn verhaal weer op te pakken, eerder had ik geschreven dat ik met regelmaat iets zou schrijven maar daar is niets van gekomen.

Nu ik over een kleine 20 dagen wil vertrekken wil ik jullie toch alvast op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Er is intussen al veel geregeld, er zijn boekjes gekocht, gelezen, website bezocht en veel routes gedownload, ook heb ik weer nieuw materiaal aangeschaft, een nieuwe rugzak van 50 ltr, een stuk lichter dan de oude maar ook minder inhoud zodat ik nu heel goed moet uitkienen wat ik allemaal mee neem. Ook heb ik een nieuwe jas gekocht, wind en waterdicht en maar 200 gram zwaar, deze is heel practisch enheel warm, ik heb alleen 1 T shirt eronder met lange mouwen en dat is warm genoeg.

En last but not least een tent, een 1 persoonstentje van Rhinowolf, met een luchtbed en een slaapzak er vast in, het gewicht is maar net 3 kilo en dat is nog te doen. Wel moet ik deze nog een plaatje geven op mijn rugzak maar dat komt nog.

Van veel mensen krijg ik tips, er zijn toch nog veel personen die naar Rome wandelen en ook die over de Rechenpas gaan zoals ik ook wil doen.

Op 16 maart wil ik vertrekken, maar ik hou nog een slag om de arm ivm de Corona virus, we weten niet wat deze gaat doen en wat de gevolgen hiervan zijn. Zelf ben ik er niet bang voor maar je weet niet wat er geadviseerd wordt. Zonder verboden ga ik wel op de maandag weg.

jullie hebben leesvoer en het wordt weer vervolgd. Groetn uut Almelo

1. Janine:
    28 februari 2020
    Goede reis Hans! We lezen en leven weer graag mee met jouw verhalen!
  2. Cristien:
    28 februari 2020
    Leuk Hans, we blijven je graag volgen.
  3. Thea:
    28 februari 2020
    Wat leuk Hans , wij wensen jou een mooie trip , veel plezier en ook wij volgen je 🍀🍀🍀🙏🏻👍
  4. Theo en José te Lintelo:
    28 februari 2020
    Leuk om je verhalen straks weer te lezen.
  5. Gerda Gehring:
    29 februari 2020