16 maart 2020 Voorthuizen

16 maart 2020 - Almelo, Nederland

Ja, in plaats van vertrekken richting Rome ben ik vandaag maar naar Voorthuizen gereden met de auto, daar heb ik 1 wandeling uitgezocht en daar geocaches gezocht en gevonden.

Had geen zin om thuis te blijven, mijn agenda is leeg dus dat werd dan werk zoeken, niet dat ik niets te doen heb, volgens Ria liggen er nog genoeg klusjes te wachten, maar gewoon om toch te wandelen.

Omdat ik het Geocaching en wandelen goed kan combineren zoek een rondje dat en caches heeft en waar mooie kilometers zijn die ik doen kan, vandaag dus bijna 17 km gewandeld door de bossen en langs weilanden in en rond Voorthuizen.

Je kon heel goed merken dat Nederland luistert, op de snelweg niet harder dan 100 en daar hield iedereen zich netjes aan, en tijdens het wandelen vrij veel mensen die ook aan het zoeken waren en lekker buiten fietsten en wandelen, ook veel ouders met kinderen gezien.

Het is wel heel bijzonder dat dit gebeurt en wat kost dit veel geld, er zullen veel bedrijven zijn die dit niet overleven en er zal in de eerst komende maanden nog veel minder omzet gemaakt kunnen worden, dit kan nog wel 1 jaar nadreunen.

Ook de volgende dagen wil ik gaan wandelen, misschien wel de frustratie er uit lopen en om toch het wandel gevoel wat ik al weken opgebouwd heb vast te houden, 1 rondje de Pook bij Almelo is wel leuk maar nu even wat anders, morgen rij ik met Ria mee naar Nijverdal en dan loop ik terug, zijn toch ook weer ca 19 km, wel iets minder dan mijn geplande maar ik ben toch lekker onderweg.

Veel heb ik dus nu niet te vertellen over deze dag, maar wil jullie toch een beetje op de hoogte houden van wat ik nu doe,  wanneer ik morgen weer iets heb dan horen jullie van mij.

fijne avond en tot horens

groetn uut Almelo

Hans uut Twente.

1. Thea:
    16 maart 2020
    Groetjes Hans 👍👍👍🙏🏻
  2. Alies:
    16 maart 2020
    Het zondagse rondje De Pook is wel gezellig.